Торгова Група «ВБА» працює в сегменті ринка В2В вже більше 16 років! Серед наших клієнтів є як великі компанії і виробники національного масштабу, так і невеликі організації, і приватні підприємства. Кожен з них знайшов свої плюси від співробітництва з нами. Ми приймаємо будь-які ідеї від наших партнерів і робимо все можливе, щоб втілити ці ідеї в життя!
Наші партнери завжди можуть розраховувати на оперативну доставку замовлення і високу якість товару, на своєчасну оплату і комфортні умови співробітництва! На підприємстві працюють молоді, енергійні, працьовиті і амбіційні спеціалісти, які сприймають будь-яку перешкоду як особистий виклик і роблять усе можливе для того, щоб клієнт залишився задоволений!
Наша головна ціль:
Наш задум:
Історія компанії:
НАШІ ЦІННОСТІ:
Сервіс - ми супроводжуємо наших клієнтів на всіх етапах процесу постачання їхнього виробництва, починаючи від замовлення продукту у нас, і закінчуючи доставкою нашої продукції на їхній склад. Клієнти не думають про забезпечення свого виробництва, за них думаємо ми.
Націленість на результат - компанія ставить перед собою чіткі цілі та йде до них. Ми постійно оптимізуємо бізнес-процеси, підвищуємо продуктивність для досягнення успіху. Співробітники поділяють цілі компанії та всі їх рішення та дії спрямовані на отримання конкретних результатів.
Цілеспрямованість та подолання перешкод: Компанія цінує наполегливість у досягненні поставленої мети. Вона заохочує своїх співробітників долати труднощі, вчитися на своїх помилках та продовжувати рухатися вперед, навіть у складних ситуаціях.
Команда професіоналів – наші співробітники фахівці у своїй галузі. Вони прагнуть досягти ідеального стану справ у своїй галузі відповідальності. Компанія приділяє велику увагу підбору кваліфікованих фахівців, які можуть ефективно виконувати свої завдання та досягати високих результатів.
Індивідуальний підхід – враховуємо унікальні потреби кожного клієнта. Ми не застосовуємо однакових методів для всіх, а налаштовуємо наші послуги та продукти, щоб відповідати потребам клієнта. Таким чином, ми прагнемо забезпечити найкращий спосіб обслуговування кожного клієнта нашої компанії.
Корпоративна культура:
-Компанія слідкує за створенням згуртованої команди, що допомагає їй встановити довгострокові відносини із співробітниками.
У компанії впроваджено нематеріальну мотивацію для співробітників компанії:
-Співробітників заохочують за їх досягнення.
-Вітають з важливими датами співробітників та їх членів сім'ї.
-У компанії проводяться ігри, конкурси, які сприяють розвитку командного духу та підвищують мотивацію співробітників.
-Компанія надає співробітникам додаткові вихідні. Це дає більшу свободу у плануванні свого часу та підтримує баланс між роботою та особистим життям.
-Компанія створює дружню та згуртовану атмосферу всередині колективу.
Організовує щомісячні події, щорічні поїздки за кордон на День народження Компанії, куди запрошують не лише співробітників, а й їхні родини. Таким чином, усі можуть проводити час разом та зміцнювати взаємини.
- Співробітники компанії постійно навчаються. Навчання допомагає співробітникам розвивати свої навички та підвищувати компетенцію, що робить їх більш ефективними та професійними у своїй роботі.
-Система мотивації ЗП. Заробітна плата співробітника залежить не від годинника проведеного на роботі, а тільки від його результатів. У співробітника немає максимуму в отриманні заробітної плати, кожен має можливість безпосередньо впливати на рівень своєї ЗП. У співробітників компанії немає завдання відсидіти на роботі, всі можуть йти тоді, коли дали необхідний результат у необхідній кількості.
-У компанії кожен співробітник має свободу дій у виконанні завдань. Співробітники впливають на результат та відповідають за нього. Наші співробітники самостійно ухвалюють рішення. Завжди можна обґрунтувати своє рішення і воно буде виконане незважаючи на те, що інші мають свою точку зору.
-Компанія вирощує професіоналів усередині компанії. Співробітники, що працюють у компанії на будь-якій посаді, мають можливість пройти всі щаблі кар'єрного зростання.
- Можливість працювати віддалено. Співробітники вибирають для себе зручний формат роботи в офісі чи віддалено.
- Посадові папки. Кожен співробітник має посадову папку, де описані його функції. У співробітника є чітке уявлення про свої обов'язки та відповідальність. Це сприяє підвищенню професіоналізму та самоорганізації, оскільки кожен член команди знає, що від нього очікують. Тим самим нові співробітники швидко проходять період адаптації і одразу розуміють, що від них очікує компанія.
Турбота про співробітників:
-Компанія підтримує прагнення співробітників до самовдосконалення, як в інтелектуальному, так і у фізичному плані. Кожен співробітник може отримати фінансову підтримку при оплаті різних навчальних тренінгів, семінарів, які підвищують їхню кваліфікацію, а також компенсацію занять спортом.